Vastavalt Sotsiaalministri määrusele nr.46 (21.08.2008) „Tervishoiuteenuse kättesaadavuse ja ravijärjekorra pidamise nõuded“ ja Eesti Haigekassaga sõlmitud alla 19-aastaste kindlustatud isikute ortodontilise ravi rahastamise lepingule on Merimetsa Hambakliinik OÜ kehtestanud ravijärjekorra pidamise eeskirjad:
- Merimetsa Hambakliinik OÜ kliinikutes peetakse ravijärjekorda spetsiaalselt hambaravikliinikutele mõeldud ravihaldustarkvara programmis Hammas.
- Patsiendi ravijärjekorda registreerimine on tagatud kliinikutes kohapeal, telefoni, e-kirja või kliinikute kodulehtede broneerimisvormi teel.
E-kirja või kliinikute kodulehtede broneerimisvormi teel edastatud registreerimistaotlusele või infopäringule vastatakse hiljemalt kahe järgneva tööpäeva jooksul e-kirjaga või telefoni teel.Kliinikute kontaktandmed ja lahtiolekuajad:
Merimetsa Hambakliinik
Vabaõhumuuseumi tee 1 13521 Tallinn tel: 640 5500 e-post: info@mhk.ee koduleht: www.mhk.ee info ja registreerimine: E-R 9.00-17.00 kliinik avatud: E-N 8.00-19.00, R 9.00-17.00 vastavalt eelregistreeritud aegadele |
Kreutzwaldi Hambakliinik
Fr. R. Kreutzwaldi 3 10120 Tallinn tel: 640 5501 e-post: info@kwhk.ee koduleht: www.kwhk.ee info ja registreerimine E-R 9.00-17.00 kliinik avatud: E-R vastavalt eelregistreeritud aegadele |
- Patsiendi registreerib ravijärjekorda kliiniku administraator või raviarst.
- Registreerimisel arvestatakse eelnevalt koostatud ja kinnitatud arstide töögraafikut.
- Patsiendi registreerimisel salvestatakse Hammas programmi järgmised andmed:
- ees- ja perekonnanimi
- isikukood
- kontaktandmed
- planeeritav vastuvõtu aeg
- planeeritava tervishoiuteenuse osutamise näidustus
- patsiendi ravijärjekorda registreerimise kuupäev
- ravijärjekorras muudatuste tegemise aeg ja põhjus
- ravijärjekorda registreerimise põhjus, kui ooteaeg ületab Eesti Haigekassa poolt kinnitatud ravijärjekorra maksimumpikkuse
- märge, et patsienti on teavitatud ravijärjekorras muudatuse tegemisest
- Patsiendi registreerimisel ravijärjekorda kliinikus kohapeal antakse patsiendile kirjalik teatis, mis sisaldab vastuvõtuaega, vastuvõtva arsti nime ja kliiniku telefoni numbrit. Sama info edastatakse kas e-kirjaga või telefoni teel vastavalt e-kirjaga või telefoni teel registreeritud ajale.
- Üks tööpäev enne registreeritud vastuvõtuaega saadab kliinik meeldetuletussõnumi patsiendi telefonile.
- Kliiniku poolt muudatuste tegemisest ravijärjekorras informeeritakse patsienti esimesel võimalusel ning säilitatakse varasem teave koos märkega, et patsienti on teavitatud
- Juhul, kui patsienti ei ole võimalik teenindada registreeritud ajal, teavitatakse teda ja pakutakse uus vastuvõtu aeg.
- Väljaspool ravijärjekorda osutatakse vältimatut abi võimaluse korral. Võimaluse puudumisel antakse abivajajale vajalikud suunised, kuhu pöörduda esmaabi saamiseks.
- Kui patsiendile visiidi aeg ei sobi, tuleb sellest kliinikut teavitada vähemalt 24 tundi enne visiiti. tasu vastavalt kehtivale hinnakirjale.
- Haigekassa poolt rahastatud tervishoiuteenuse osutamiseks toimub registreerimine sarnaselt eelpool kirjeldatule.